سیستم مدیریت منابع انسانی

سیستم مدیریت منابع انسانی

 

      سامانه مدیریت منابع انسانی، تمامی امور مرتبط با سرمایه انسانی از بدو استخدام تا اتمام خدمت و بازنشستگی را با نگاهی یکپارچه به همه فرآیندهای موجود در سازمان، مدیریت می‌کنند. افزایش کارآیی یکی از بزرگترین چالش‌هایی است که سازمان‌ها با آن مواجه هستند. با توجه به شتاب گرفتن روند تغییرات محیطی و درون سازمانی، واکنش و تطبیق به موقع منابع انسانی،‌ به یکی از اهداف سازمانی تبدیل ‌شده‌ است. رسالت مدیریت منابع انسانی، کمک به عملکرد بهتر و افزایش بهره وری در جهت نیل به راهبردهای سازمان است. بکارگیری سامانه هاي نرم افزاري و تجهيز واحدهای منابع انسانی به فناوري هاي نوين اطلاعاتي، نظم مکانیزه ای را در کلیه عملیات ایجاد می نماید. همچنین با حفظ امنیت دسترسي به مستندات، با ایجاد بايگاني الكترونيكي پرونده های پرسنلی، تسریع در كليه فعاليت ها، پيگيري ها و سوابق مرتبط را میسر خواهد ساخت. 

 

اهداف استقرار سامانه مدیریت منابع انسانی

هدف از استقرار سامانه مدیریت منابع انسانی عبارت است از مکانیزه نمودن فرآیندهای: نیازسنجی، شناسایی، پذیرش، جذب، نگهداری، آموزش، ارتقاء شغلی، ارائه خدمات پرسنلی و رفاهی و انگیزشی، ارزشیابی عملکرد و سنجش خدمات و بالاخره  انجام خدمات مربوط به خاتمه همکاری نیروی انسانی در چارچوب برنامه‌ها و اهداف کلی سازمان می‌باشد .

 

 

زیر فرآیندهای سامانه مدیریت منابع انسانی 

• زیرفرآیند برنامه‌ریزی و تامین نیروی انسانی

• زیرفرآیند آموزش و توسعه مهارتها

• زیرفرآیند ارزیابی عملکرد و توسعه نیروی انسانی

• زیرفرآیند خدمات رفاهی و انگیزشی

• زیرفرآیند بازنشستگی و جانشین پروری

 

 

 

 

معرفی اجمالی شرکت سگال سیستم

این شرکت ضمن بهره گيري از توانمندي گسترده در زمينه هاي مختلف مدیریتی، علمي، فني با همکاري جمعي از خبره ترين متخصصان مالی کشور، در زمينه اجرا، نظارت و مشاوره پروژه هاي مرتبط بصورت تخصصي خدمات مختلفی را در این حوزه با هدف توسعه حرفه، علوم و فناوری اطلاعات ارائه می نماید.

آخرین رویداد ها

با ما در ارتباط با شید

سگال سیستم پویا
تهران، خیابان مفتح شمالی، خیابان هشتم،
پلاک 1 ، واحد 9
کد پستی : 1587815434

88507363

info@segalsystem.com

عضویت در خبر نامه

برای عضویت آدرس ایمیل خود را وارد نمایید:


logo-samandehi
logo-irannsr
وب نویسان